اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمانی صاف برای اغلب شهرهای کشور/ هشدار به بیماران تنفسی و سال‌خوردگان در سه استان غبارآلود

آسمانی صاف برای اغلب شهرهای کشور/ هشدار به بیماران تنفسی و سال‌خوردگان در سه استان غبارآلود
سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز ۲۵ خرداد تا اوایل وقت جمعه ۲۸ خرداد وزش بادشدید در شمال سیستان و بلوچستان، خوزستان و جنوب ایلام پیش بینی می‌شود، در این راستا خیزش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق محتمل است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روزهای آینده کماکان آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز در ساعت بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار پراکنده و در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و ارتفاعات شرق هرمزگان رشد ابر، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

,

از اواخر وقت امروز تا جمعه ۲۸ خرداد در برخی نقاط شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد

,

امروز تا جمعه در مناطقی از استان های خوزستان، بوشهر و ایلام وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط وقوع گرد و خاک و غبار آلود شدن هوا محتمل است.

,

از امروز سه‌شنبه ۲۵ خرداد تا اوایل وقت جمعه ۲۸ خرداد وزش باد شدید در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، خوزستان و نیمه جنوبی ایلام پیش بینی می شود، در این راستا خیزش گردوخاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا، اختلال در تردد جاده ای، سقوط بنرهای تبلیغاتی، خسارت به محصولات کشاورزی و غبار آلود شدن هوا محتمل است.

,

توصیه می شود خودداری از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، رعایت حداکثری مقررات رانندگی در جاده های مواصلاتی، اتخاذ تمهیدات لازم توسط دانشگاه های علوم پزشکی، محکم کردن سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره و احتیاط در تردد در جاده های برون شهری، در دستور کار باشد.

,

تنگه هرمز دریای عمان و خلیج فارس تا پایان هفته مواج است.

,

آسمان تهران صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۷ و ۲۴ درجه خواهد بود.

,

اهواز با بیشینه دمای ۴۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد و همدان با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک ترین مراکز استان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه