با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛
ورود ۱۶۹ دستگاه انواع ناوگان ریلی تولید داخل به شبکه راه کشور
امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راهآهن ۱۶۹ دستگاه انواع ناوگان ریلی شامل لکوموتیو، واگن باری و واگن مسافری ساخت و بازسازی شده در داخل، وارد شبکه ریلی میشود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این ناوگان شامل ۳۵ دستگاه واگن باری دو محوره حمل کانتینر، ۲۰ دستگاه واگن حمل غلات، ۲۰ دستگاه واگن لبهدار ساخت واگنپارس، ۵ دستگاه واگن لبه بلند ساخت واگنسازی کوثر و ۷۶ دستگاه و اگن لبهبلند ساخت فولاد درخشان اراک است. جمع ناوگان باری شامل ۱۵۶ دستگاه به ارزش ۱۹۸ میلیارد تومان است که ۵ میلیون یورو صرفهجویی ارزی دارد.
همچنین امروز یک دستگاه لکوموتیو باری نوع مپنا۲۴ وارد شبکه ریلی میشود و ۲ دستگاه لکوموتیو سبک و سنگین بازسازی شده، جمعا به ارزش ۷۴ میلیارد تومان برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
همچنین امروز ۱۰ دستگاه واگن خواب در داخل بازسازی و ارتقاء یافته است که ۸۰ میلیارد تومان ارزش دارد و ۱۳۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه