اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/موج پنجم کرونا در کمین پایتخت

تصاویر/موج پنجم کرونا در کمین پایتخت
از دیروز تا امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۷۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۹۵ نفر از آنها بستری شدند.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پس از فروکش کردن موج چهارم کرونا، دوباره برخی افراد ماسک‌ها را از صورت‌ها برداشتند و سفرها و تجمعات را از سر گرفتند. همه این شرایط دست به دست هم دادند تا موج پنجم هم از راه برسد و دوباره بیمارستان‌ها شلوغ شوند و آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا اوج بگیرد. اما موج پنجم نوع جهش یافته ی ویروس کرونا است که افراد بیشتری را درگیر می‌کند. آن طور که عنوان می‌شود، کرونای نوع«دلتا پلاس» هندی به مراتب مسری‌تر و خطرناک‌تر از گونه‌های قبلی است و متأسفانه ردپای آن در مناطق جنوبی کشور مشاهده شده است.
از دیروز تا امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۷۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۹۵ نفر از آنها بستری شدند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۷۹۲ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه