مسئول اتفاقاب آب شهرستان مانه وسملقان:
مصرف بالا، مخزن آب آشخانه را کاملا خالی کرد/ مردم صرفه جویی کنند
روحانی گفت: به دلیل مصرف بالای آب، اصلا ذخیره آب نداریم و مخزن پر نمیشود و این باعث می شود قسمت های پایین دست شهر دارای آب کم فشار باشن و مناطق بالا دست احیانا بدون آب خواهند بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روحانی، مسئول اتفاقاب آب شهرستان مانه وسملقان در خصوص افت امروز فشار آب شهر آشخانه در گفتگو با عصراترک اظهار داشت: منابع تامین آب شهر بیش از این جواب نمیدهد و به علت مصرف بالای همشهریان دچار افت و قطعی آب شدیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,هم اکنون مخزن آب کاملا خالی است وآبی که از منابع تامین آب جمع می شود مستقیم کلر زنی می شود و وارد شبکه توزیع می شود.
,به دلیل مصرف بالای آب، اصلا ذخیره آب نداریم و مخزن پر نمیشود و این باعث می شود قسمت های پایین دست شهر دارای آب کم فشار باشن و مناطق بالا دست احیانا بدون آب خواهند بود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه