اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

وام طرح ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد

وام طرح ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان شد
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: میزان تسهیلات مسکن ملی به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که ۵۰ درصد از هزینه ساخت را شامل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب‌الله طاهرخانی در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه‌های زیربنایی مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های مسکن مهر با تسهیلات و آورده متقاضیان آغاز شده است و بخش عمده‌ای از آن‌ها را تحویل داده‌ایم و زحمات بسیار زیادی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کشیده‌ایم، اما موضوعی که اتفاق افتاد آن است که زیرساخت‌ها و خدمات این شهرها آماده نبود، اما ما با تمام محدودیت‌های مالی که دولت با آن‌ها مواجه بوده، در طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ مجموعه کارهای عمرانی را در شهرهای جدید انجام دادیم و با درآمد شهرها توانستیم بخش عمده‌ای از زیرساخت شهرهای جدید را به اتمام برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه در مجموع ۴۵۷ پروژه زیرساختی در شهرهای جدید اجرایی شده که ۲۵۷ پروژه از آن‌ها مربوط به دولت دوازدهم بوده است، گفت: از این تعداد هم حدود ۱۶۰ مورد در طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ اجرایی شده است.
,
 
,
طاهرخانی تأکید کرد: ظرفیت مهمی را در شهرهای جدید فعال کردیم که در طی سال‌های گذشته مغفول مانده بود و آن استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی بود که در کنار آن در طی سال ۹۸، نهایتاً حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان قرارداد مشارکتی در حوزه توسعه خدمات روبنایی و زیربنایی اجرا کردیم.
,
 
,
این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به آنکه امکان رشد جمعیتی حدود ۷ برابر شده است، ما سعی کرده‌ایم تمامی خدمات روبنایی و زیربنایی را اجرایی کنیم.
,
 
,
طاهرخانی تصریح کرد: در مجموع هیچ شهر جدیدی نیست که مدرسه، خدمات فرهنگی و حوزه‌های جدید نداشته باشد.
,
 
,
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تکمیل مراکز محله‌ها جز اولویت‌های اساسی بوده که نهایتاً در تمامی شهرهای جدید شروع شده و امکان توسعه آن‌ها فراهم شده است.
,
 
,
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: اقدام و پروژه و ظرفیت توسعه شهرهای جدید و طرح مسکن ملی با تدوین مقررات و تصویب آن در سال ۹۹ در قالب ۱۲۵ هزار پروژه آغاز شده و ما توانستیم میزان تسهیلات را هم از ۱۵۰ میلیون تومان به ۲۵۰ میلیون تومان برسانیم که این میزان تسهیلات خود ۵۰ درصد از هزینه‌های ساخت را شامل می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه