کارشناس هوانشاسی اعلام کرد

یزد گرمترین مرکز استان بعد از اهواز

یزد گرمترین مرکز استان بعد از اهواز
محمدرضا شیرغلامی گفت: امروز شهر یزد با دمای بیشینه 42 درجه بعد از شهر اهوار، گرمترین مرکز استان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدرضا شیرغلامی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: امروز شاهد آسمانی غبارآلود همراه با افزایش رطوبت نسبی به ویژه در مناطق مرکزی استان یزد بودیم که این امر سبب شد احساس گرمای شدیدتری در این مناطق شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده در ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر در آسمان استان باشیم که همین امر سبب می‌شود دماهای کمینه یا دماهای شبانگاهی نامطبوع‌تری را در استان یزد داشته باشیم.

,

کارشناس هوانشاسی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده همچنان تداوم گرما را در استان یزد داشته باشیم به‌طوری‌که انتظار داریم دما در تمام مراکز شهرستان‌های استان بالاتر از 40 درجه سانتیگراد باشد.

,

شیرغلامی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود برای شهر یزد هم طی روزهای آینده دما بین 43 تا 44 درجه در نوسان باشد؛ امروز شهر یزد با دمای بیشینه 42 درجه بعد از شهر اهوار، گرمترین مرکز استان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه