اخبار داغ
  1. تنش‌های تجاری ترامپ قیمت انس جهانی طلا را صعودی کرد
  2. گیشه سینمای ایران در سومین هفته فروردین ۱۴۰۴؛ «دایناسور» همچنان صدرنشین
  3. وزارت بهداشت نباید مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی را لغو کند
  4. هشدار رئیس مجلس در خصوص بحران مسکن و معیشت خانواده‌ها/ فشار مضاعف بر دوش مستأجران
  5. نفوذ در سیستم اطلاع رسانی دولت یا کار نابلدی!/ آیا جریانی خاص سکان اطلاع رسانی در دولت چهاردهم را به دست گرفته است؟
  6. تراکتور بر رده بیست‌ویک آسیا/ صدرنشین ایران؛ برترین تیم ایرانی جهان
  7. هفته سرنوشت‌ساز فوتبال ملی؛ در انتظار معرفی سرمربی تیم فوتبال امید
  8. لیگ برتر فوتبال| فولاد انتقام گرفت/ استقلالِ بوژیوویچ؛ هیچِ هیچِ هیچ!
  9. سرلشکر سلامی: شهید صیادشیرازی یک فرمانده کامل بود و الگویی برای ماست
  10. آرایش های نظامی منطقه نشان دهنده قدرت و اقتدار نیروهای مسلح است
  11. صیادِ دل‌ها، فرمانده‌ی بی‌مرز/ روایتی از زندگی تا پرواز
  12. آغاز خاموشی‌های برقی، زودتر از سال‌های گذشته/ چالش‌ها و راهکارها
  13. مجمع تشخیص مصلحت هفته آینده CFT و پالرمو را بررسی می‌کند
  14. ارز واردات خودرو مجدداً به ۳ میلیارد دلار افزایش یافت
  15. حل مشکلات کشور در گرو تحقق شعار سال است
  16. دانشمندان ما را ترور می‌کنند که جلوی پیشرفت ما را بگیرند
  17. یک جریان شناخته شده تلاش می کند سیستم اطلاع رسانی دولت را در دست بگیرد/ انتقام خون شهید سلیمانی مطالبه رهبری است نه روزنامه کیهان!
  18. بازدید پزشکیان از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور
  19. لزوم همکاری مشترک‌ شهرداری و سپاه تهران بزرگ برای حل مشکلات پایتخت
  20. مذاکرات مسقط آزمون سنجش جدیت آمریکاست

میثم شکری ساز آموزش صفر تا صد بازاریابی

میثم شکری ساز آموزش صفر تا صد بازاریابی
بازاریابی یکی از مفاهیم قدیمی و مهم در حوزه های مختلف است و تمامی فرآیندها در یک کسب و کار به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به بخش بازاریابی و فروش مرتبط می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازاریابی دنیایی گسترده و بدون مرز است. ممکن شما هم افرادی را در اطراف خود دیده باشید که در شغل بازاریابی مشغول به کار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آیا تا به‌ حال شده از خود بپرسید بازاریابی دقیقا چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ بازاریاب کیست و چگونه فعالیت می کند؟

,

در این مطلب قصد داریم نگاهی به ویژگی های بازاریابی انداخته و در آخر هم با یکی از موفق ترین بازاریابان و مدیران تجاری کشور، دکتر میثم شکری ساز آشنا شویم.

,

 

,

بازاریابی؛ ساده و در عین حال بسیار پیچیده!

,

احتمالا می دانید بازاریابی به چه معناست، اما وقتی وارد این مقوله می شویم، دنیای وسیعی از تعارف، نکات و جزئیات وجود دارد.

,

تعاریف بازاریابی از زمان ظهور این مفهوم مدام در حال تغییر هستند. انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2007 و 2013 این تعریف از بازاریابی را ارائه کرده است:

,

, ,

کسب و کاری را در نظر بگیرید که در حال ارائه محصولات و خدماتی در یک یا چند حوزه است. این فرآیند در نهایت به مشتریان و ارتباط با آن ها ختم می شود. در واقع تمامی مراحل و فرآیند ها در یک کسب و کار به نوعی به بخش بازاریابی مرتبط می شوند.

,

بدون شک کسب و کارهایی که استراتژی بازاریابی ندارند، چشم بسته در دنیای وحشتاک، شلوغ و پر مخاطره تجارت قدم بر می دارند.

,

موفق ترین کسب و کارها آن هایی هستند که بازاریابی را جدی گرفته، برای آن برنامه ریزی کرده و با استراتژی این فرآیند را انجام می دهند.

,

نمونه های موفق بازاریابی چه در داخل و چه در خارج کم نیست. از شرکت های نوپا و کوچک گرفته تا سازمان ها و مجموعه های بزرگ، متخصصان بازاریابی هم کم نیستند.

,

یکی از افراد موفق در حوزه های مدیریت، کارآفرینی و بازاریابی، دکتر میثم شکری ساز مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد است. در ادامه با این مدیر جوان و موفق بیشتر آشنا می شویم:

,

, , ,

کارآفرینی و بازاریابی به سبک میثم شکری ساز

,

میثم شکری ساز کارآفرین، مدیر اقتصادی، بازاریاب، نویسنده، مترجم و پژوهشگر است. وی متولد سال 1365 بوده و دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی گرایش آموزش عالی است. مدرک کارشناسی ارشد این مدیر جوان هم MBA از دانشگاه امیر کبیر تهران و داشتنبایس آلمان است.

, میثم شکری ساز کارآفرین, MBA,

میثم شکری ساز هم اکنون مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد است و فعالیت های گسترده ای در حوزه های اقتصادی، آموزشی و مشاوره انجام می دهد.

,

با بررسی رزومه دکتر میثم شکری ساز، می بینیم بسیاری از فعاالیت های علمی-پژوهشی این مدیر جوان در حوزه بازاریابی و کارآفرینی بوده است. از جمله مهم ترین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد:

, رزومه دکتر میثم شکری ساز,
  • بررسی جهت گیری کارآفرینانه و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد سرمایه گذاریهای جدید شرکت
  • پروسه تعیین بازار هدف در بازاریابی و فروش محصولات اسنوا
  • Study of the corporate E-learning market in Iran, by making use of SWOT one of strategic management tools
  • Designing and testing a model for entrepreneurial development with a focus on individual, group, organizational and environmental components. ارائه شده در اجلاس جهانی کار آفرینی و کسب و کار در کشور کانادا (حضور در اجلاس 1398)
,
  • بررسی جهت گیری کارآفرینانه و قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد سرمایه گذاریهای جدید شرکت
  • ,
  • پروسه تعیین بازار هدف در بازاریابی و فروش محصولات اسنوا
  • ,
  • Study of the corporate E-learning market in Iran, by making use of SWOT one of strategic management tools
  • , Study of the corporate E-learning market in Iran, by making use of SWOT one of strategic management tools,
  • Designing and testing a model for entrepreneurial development with a focus on individual, group, organizational and environmental components. ارائه شده در اجلاس جهانی کار آفرینی و کسب و کار در کشور کانادا (حضور در اجلاس 1398)
  • , Designing and testing a model for entrepreneurial development with a focus on individual, group, organizational and environmental components.,

    در رزومه علمی-پژوهی این مدیر جون همچنین نگارش و ترجمه کتاب های مختلفی به چشم می خورد که بعضی از آن ها در حوزه های بازاریابی هستند:

    ,
    • اندرسون، تونی (1395)  بازاریابی گوریلی، مترجم میثم شکری ساز
    • پیتر ارس ، جورج ترک (1392)، رازهای بازاریابی قدرتمند ، مترجم میثم شکری ساز
    • شکری ساز میثم، (1396)، بازاریابی نوگرا
    • شکری ساز میثم، (1397) بازاریابی وکسب و کار اسلامی
    • رابینز،آنتونی، (1396)، استوار، مترجم میثم شکری ساز
    ,
  • اندرسون، تونی (1395)  بازاریابی گوریلی، مترجم میثم شکری ساز
  • ,
  • پیتر ارس ، جورج ترک (1392)، رازهای بازاریابی قدرتمند ، مترجم میثم شکری ساز
  • ,
  • شکری ساز میثم، (1396)، بازاریابی نوگرا
  • ,
  • شکری ساز میثم، (1397) بازاریابی وکسب و کار اسلامی
  • ,
  • رابینز،آنتونی، (1396)، استوار، مترجم میثم شکری ساز
  • ,

    در سابقه تدریس این مدیر جوان نیز تدریس دروسی مانند: اصول و مبانی مدیریت کسب و کار، فنون فروش و مذاکره، تبلیغات خلاق و ارتباط موثر به چشم می خورد.

    ,

    بازاریابی را چگونه و از کجا شروع کنیم؟!

    ,

    افراد بسیاری هستند که فکر می کنند حتما باید در دوره های بازاریابی شرکت کرده یا پکیج های گران قیمت و سنگین بازاریابی بخرند تا بتوانند در این زمینه به تخصص برسند.

    ,

    بازاریابی علم و عمل در کنار هم و فرآیندی پیچیده و زمان بر است. با نگاه به افراد موفق حوزه بازاریابی، بررسی فعالیت های آن ها، ارتباط با آن ها، انجام تکنیک های بازاریابی به صورت عملی و یادگیری مداوم می توانید بسیاری از نکات و جزئیات این علم را فرا بگیرید.

    ,

    آیا میثم شکری ساز آموزش بازاریابی می دهد؟ خیر! افرادی مانند دکتر میثم شکری ساز می توانند الگوی خوبی برای مشتاقان و فعالان این حوزه باشد.

    ,

    انتهای پیام/

    ,

     

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه