رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

شیب صعودی کرونا در گلستان/ بستری‌ها از مرز ۶۰۰ نفر گذشت

شیب صعودی کرونا در گلستان/ بستری‌ها از مرز ۶۰۰ نفر گذشت
فاضل از صعودی بودن پیک پنجم در روزهای اخیر در گلستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل امروز درباره آخرین وضعیت کرونا در گلستان اظهار کرد: شیب پیک پنجم همه گیری کرونا در گلستان صعودی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: اکنون ۶۴۴ بیمار مبتلا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا به بستری‌های استان افزوده شدند.

فاضل بیان کرد: از این تعداد ۱۰۰ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند که ۲۸ نفر از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

وی گفت: براساس رنگ بندی رسمی شهرستان‌ها از ۱۹تیر؛ گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، آق قلا، آزادشهر، گالیکش و مینودشت، قرمز؛ رامیان، ترکمن، کلاله و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و بندرگز و گمیشان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

,

وی افزود: اکنون ۶۴۴ بیمار مبتلا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا به بستری‌های استان افزوده شدند.

,

فاضل بیان کرد: از این تعداد ۱۰۰ نفر در بخش آی سی یو بستری شدند که ۲۸ نفر از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

,

وی گفت: براساس رنگ بندی رسمی شهرستان‌ها از ۱۹تیر؛ گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، علی آبادکتول، آق قلا، آزادشهر، گالیکش و مینودشت، قرمز؛ رامیان، ترکمن، کلاله و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و بندرگز و گمیشان در وضعیت زرد قرار دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه