اخبار داغ

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز
معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پس از سال‌ها انتظار جهت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان این توفیق، نصیب مردم زنجان شد تا با بهره‌گیری از معارف و سیره والای شهدا بتوانند خون جدیدی در رگ‌های فرهنگی شهر تزریق کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: از همین رو بسیج دانشجویی نیز با بهره‌گیری از این فرصت مغتنم، برنامه‌های متعددی در معرفی و فرهنگسازی سیره شهدای دانشجو با هدف الگوسازی شهدا برای جامعه به‌خصوص جوانان، برنامه‌ریزی و طراحی کرده است.

,

عیسی‌خانی افزود: یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره فرهنگی - هنری در قالب 7 رشته هنری و با موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو است.

,

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: شبکه‌سازی و شناسایی نیروهای هنرمند دانشجویی و دانشگاهیِ انقلابی در بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی و همچنین تولید محتوای فرهنگی - هنری در موضوعات دفاع مقدس و شهدای دانشجو از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

,

وی با بیان اینکه علاوه بر تمام دانشجویان و اساتید، کارکنان دانشگاه‌ها نیز می‌توانند با شرکت در جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، اظهار داشت: در این جشنواره در 7 بخش تاکنون حدود 30 اثر به دبیرخانه ارسال شده که اکثر موضوعات ارسالی با محوریت شهدا و دفاع مقدس است.

,

عیسی‌خانی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها و محدود بودن ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان و همچنین با توجه به مصادف شدن جشنواره با ایام انتخابات ریاست‌جمهوری و امتحانات پایان ترم دانشجویان، جشنواره تا 20 مردادماه تمدید شد.

,

وی ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در محورهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی آن، شهدای دانشجو و دفاع مقدس، جوّ حاکم در جبهه و نقش آن در حکومت مهدوی و در قالب هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، شعر و عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

,

معاون فرهنگسازی بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق

,

شماره تماس 09127721262 یا حساب @fznbso در تمام پیام‌رسان‌ها اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه