اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/گام پنجم طرح شهید سلیمانی زنجان

تصاویر/گام پنجم طرح شهید سلیمانی زنجان
مرحله پنجم رزمایش طرح شهید قاسم سلیمانی سپاه انصارالمهدی(عج) صبح امروز ۷ شهریورماه۱۴۰۰ با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و جمعی از مسؤولان در استان آغاز شد. پس از این مراسم آیین افتتاح واکسیناسیون خودرویی، واکسیناسیون خانه به خانه و کمک مومنانه در راستای کنترل و کاهش بیماری کرونا کلید خورد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله پنجم رزمایش طرح شهید قاسم سلیمانی سپاه انصارالمهدی(عج) صبح امروز ۷ شهریورماه۱۴۰۰ با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و جمعی از مسؤولان در استان آغاز شد. پس از این مراسم آیین افتتاح واکسیناسیون خودرویی، واکسیناسیون خانه به خانه و کمک مومنانه در راستای کنترل و کاهش بیماری کرونا کلید خورد.
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اظهار کرد: در گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی، گردان‌های امام‌علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج جامعه پزشکان، با به‌کارگیری موتورسیکلت و خودرو در راستای پیشگیری و درمان، با بیماریابی در منازل و دیگر اقدامات، خدمات ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه