اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید:

دشمنان به ایران چشم طمع دارند

دشمنان به ایران چشم طمع دارند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دشمنان به این آب و خاک چشم طمع دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم متمرکز میهمانی لاله‌ها، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا که در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد، اظهار کرد: پدران، مادران، فرزندان و همسران شهدا بزرگ مردان و بزرگ زنانی هستند که امروز ایران قدرتمند و باعظمت به خاطر ایثار و فداکاری و درک درست زمان و مکان توسط این عزیزان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه امام راحل (ره) می‌فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، تصریح کرد: ما در منطقه‌ای حاضر هستیم که طمع جهان خواران جهان را از دیرباز تحریک کرده و هر جهان خواری که ادعای آقایی و سروری جهان را داشته باشد، حتماً باید به منطقه ما هجوم می آورده است.
,
 
,
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ما به طور تاریخی در سرزمینی قرار داریم که جهان خواران عالم نمی‌توانند از آن بگذرند.
,
 
,
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه امام راحل (ره) که آمدند یک ایدئولوژی جدید جهانی را به اضافه کردند، خاطرنشان کرد: یک فریاد توحید که تمام عالم را تنها به بندگی خدا دعوت می‌کرد و این امر وضعیت غیر قابل تحملی برای شیاطین عالم به وجود آورد.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه