اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان:

رفع بیش از سه هزار حادثه فاضلاب طی نیمه اول امسال در کردستان/ شهریورماه بیشترین اتفاق برطرف گردید

رفع بیش از سه هزار حادثه فاضلاب طی نیمه اول امسال در کردستان/ شهریورماه بیشترین اتفاق برطرف گردید
علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان از رفع ۳ هزار و ۸۹۸ حادثه در حوزه فاضلاب طی شش ماهه نخست سالجاری خبر داد و بیشترین حوادث ترمیم شده در این بازه زمانی را مربوط به آخرین ماه تابستان عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، علیرضا تخت شاهی با بیان این مطلب اظهار کرد: بیشترین اتفاق رفع شده امسال به ترتیب مربوط به شهرستان های سنندج با 2 هزار و 699 ، سقز با 395 و مریوان با 248 مورد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: به لحاظ زمانی نیز بیشترین حادثه رفع شده مربوط به شهریورماه با 724 حادثه، مردادماه با 697 حادثه و تیرماه با 683 مورد حادثه بوده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با اشاره به حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده در واحد امداد و حوادث آبفا خاطرنشان کرد: به محض اعلام حادثه از سوی مشترکان به سامانه 122 و ثبت رد سامانه، مورد اعلامی به واحد امداد و حوادث ارجاع و بلافاصله برای ترمیم یا رفع حادثه با حضور اکیپ های عملیاتی اقدام می گردد.

,

 مهندس تخت شاهی خاطرنشان کرد: از طریق مرکز 122 به صورت 24 ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه از 20 ساعت به کمتر از 5 ساعت برسد.

,

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر رفع قریب به 4 هزار حادثه فاضلاب طی شش ماهه اول امسال، 20 هزار حادثه آب نیز در این مدت ترمیم گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه