اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان خبرداد؛

آزادی ۱۳۲ نفر از زندانیان آذربایجان غربی در هفته وحدت

آزادی ۱۳۲ نفر از زندانیان آذربایجان غربی در هفته وحدت
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: همزمان با گرامیداشت میلاد پیامبر مهربانی‌ها تعداد ۱۳۲ نفر از زندانیان ارومیه طی مراسمی با حضور مسوولان آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر عتباتی در آیین آزادسازی زندانیان که در زندان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت و به یمن میلاد مولود عزیز ماه ربیع الاول و با کمک مردم نیکو سرشت و نوعدوست، امروز تعداد ۱۳۲ نفر از زندانیان غیر عمد و مالی استان آزاد و به آغوش خانواده خود باز می گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان فضایل والای حضرت ختمی مرتبت ادامه داد: سیره و عمل پیامبر نور و رحمت برای ما درس است و این رفتار پیامبر الگویی برای همه ماست.

,

عتباتی با اشاره به تقارن آزادی جمعی از مددجویان با میلاد مسعود پیامبر خوبی‌ها و مهربانی‌ها از مددجویان مشمول آزادی خواست تا به میمت این ایام و روح آسمانی پیامبر عظیم الشان اسلام با خود و خدای خود عهد ببندند تا من‌بعد در یک مسیر درست گام بردارند و اراده کنند که دیگر راهشان به زندان نیفتد.

,

رئیس شورای قضایی استان بیان کرد: در این روز هفتاد و چهار قاضی از زندانهای استان بازدید نموده اند که حاصل آن اعطای مرخصی به ۱۷۳۲ نفر، اعطای مرخصی پایان حبس به ۷۰ نفر، موافقت با آزادی مشروط ۵۱ نفر، موافقت با تعلیق اجرای بقیه مجازات ۵ نفر، موافقت با اشتغال خارج از زندان ۱۴۱ نفر، موافقت با حبس تحت نظارت سامانه های الکترونیک ۴۵ نفر و آزادی ۴۰ زندانی با مشارکت خیرین و ستاد دیه در این هفته مبارک بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه