نوزدهم و بیستم آبان؛
سازهای ارکستر بادی تهران بار دیگر کوک می شوند
ارکستر بادی تهران به رهبری سینا ذکایی روزهای نوزدهم و بیستم آبان تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رکستر بادی تهران پس از اجرای برنامه با عالیم قاسم اف و کنسرت بزرگ «۱۰ سالگی ارکستر بادی تهران»، در جدیدترین کنسرت خود در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ و ۲۰ آبان روی صحنه خواهد رفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,رهبری ارکستر در این اجرا را سینا ذکایی بر عهده دارد و قرار است در این کنسرت گزیدهای از آثار پرطرفدار موسیقی روز جهان روی صحنه اجرا شود.
,کنسرت بیکلام ارکستر بادی تهران در گرامیداشت روز کیش، ۱۹ آبان (ساعت ۲۰ الی ۲۱) و ۲۰ آبان (ساعت ۱۸ الی ۱۹) برگزار خواهد شد و حضور علاقمندان در این برنامه آزاد و رایگان است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه