رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار اعلام کرد؛

مسمومیت خانواده چهار نفره بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن

مسمومیت خانواده چهار نفره بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن
خیرالله زاده از مسمومیت یک خانواده ۴ نفره در روستای ایلاندی این شهرستان براثر استنشاق گاز منواکسیدکربن خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‍میثم خیرالله زاده در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: شامگاه امشب، در روستای ایلاندی اعضای یک خانواده ۴نفره  بر اثر نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند که با دوکد شهری به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: مسموم شدگان گاز منواکسید کربن وضعیت مناسبی نداشتند که با حضور نیروهای اورژانس و انتقال به بیمارستان امام حسین(ع) این خطر مرگ آفرین رفع شد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی گفت: مسموم شدگان دو خانم ۶۰ و ۴۰ ساله، یک پسر بچه ۵ ساله و دختربچه ایی ۹ ساله بودند که خوشبختانه باحال عمومی خوب تحویل بیمارستان شدند.

خیرالله‌زاده ادامه داد: از شهروندان در خواست می شود که از استفاده وسایل گرمایشی بدون حفاظی همچون گاز پیک نیک و... بپرهیزند و اتصالات بخاری و دوکش های وسایل گرمایشی را به صورت مستمر کنترل کنند تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

,

وی افزود: مسموم شدگان گاز منواکسید کربن وضعیت مناسبی نداشتند که با حضور نیروهای اورژانس و انتقال به بیمارستان امام حسین(ع) این خطر مرگ آفرین رفع شد.

,

رئیس مرکز فوریت های پزشکی گفت: مسموم شدگان دو خانم ۶۰ و ۴۰ ساله، یک پسر بچه ۵ ساله و دختربچه ایی ۹ ساله بودند که خوشبختانه باحال عمومی خوب تحویل بیمارستان شدند.

,

خیرالله‌زاده ادامه داد: از شهروندان در خواست می شود که از استفاده وسایل گرمایشی بدون حفاظی همچون گاز پیک نیک و... بپرهیزند و اتصالات بخاری و دوکش های وسایل گرمایشی را به صورت مستمر کنترل کنند تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه