سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:
بیش از ۴۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان یزد بستری هستند
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بیش از ۴۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: بیش از ۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه یزد بستری هستند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,دکتر سلمانی اظهار داشت: در حال حاضر، ۴۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان یزد بستری هستند.
,وی ادامه داد: از این تعداد، ۸۷ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبتهای ویژه حضور داشته و خدمات دریافت میکنند.
,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، ۹۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان یزد پذیرش شدند.
,دکتر سلمانی تصریح کرد: تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است.
]
ارسال دیدگاه