رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه:
عملکرد نادرست کارشناسان دادگستری به اسم دستگاه قضا نوشته می شود
رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه گفت: عملکرد نادرست کارشناسان دادگستری به اسم دستگاه قضا نوشته می شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بهادری جهرمی، بعد از ظهر دوشنبه در نشست کارآموزان کارشناسان رسمی استان تهران اظهار کرد: مرکز در طول یک ماه به طور متوسط ۱۶ هزار تماس تلفنی دریافت میکند، به دلیل اینکه ۱۰۰ هزار نفر داوطلب وکالت، ۶۰ هزار نفر داوطلبان کارشناسی دادگستری و…، داریم که این افراد مراجعه زیادی به مرکز دارند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: عملکرد نادرست کارشناسان دادگستری به نام دستگاه قضا نوشته میشود و نتیجه آن میشود از دست رفتن حق یک مظلوم.
,
بهادری جهرمی گفت: ما فقط مسئول تحقق عدالت نیستیم، بلکه پا به پای تحقق عدالت مکلفیم احساس عدالت را برای طرفین هم ایجاد کنیم.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه