فیلم/ برنامه‌ریزی دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی

فیلم/ برنامه‌ریزی دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در نخستین سفر خود به کرمانشاه اظهار داشت: برای افزایش ساعت کار گمرک با مسئولان و وزارت راه، دارایی و وزارت کشور هماهنگی می‌شود و از طرف دیگر برای رفع مشکلات با طرف عراقی نیز مذاکره می‌شود.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در نخستین سفر خود به کرمانشاه اظهار داشت: برای افزایش ساعت کار گمرک با مسئولان و وزارت راه، دارایی و وزارت کشور هماهنگی می‌شود و از طرف دیگر برای رفع مشکلات با طرف عراقی نیز مذاکره می‌شود. صفری با بیان اینکه "صادرات غیرنفتی به‌ویژه به کشورهای همسایه برای ما بسیار اهمیت دارد" عنوان کرد: بنا داریم در 4سال آینده صادرات غیرنفتی را به 2برابر افزایش دهیم که این موضوع نیازمند تسهیلات و رفع موانع است که برای آن تلاش می‌شود. وی با تأکید به اینکه باید تعادلی بین صادرات و واردات وجود داشته باشد گفت: تعادل صادرات و واردات بین دو کشور ایران و عراق باید رعایت شود و این نیازمند ایجاد یک شرکت مشترک است. معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به مشکل نبود حمل یکسره کالا در مرزهای استان کرمانشاه افزود: ایجاد شرکت مشترک می‌تواند در این زمینه کمک کند زیرا کامیون‌های عراقی نیز در مرزها فعالیت دارند و چنانچه منافع مشترک باشد مشکلات رفع می‌شود، سرعت بالا می‌رود و ضایعات کاهش می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه