با حضور اعضا

نشست هیات مدیره پرسپولیس برگزار شد

نشست هیات مدیره پرسپولیس برگزار شد
نشست هیات مدیره پرسپولیس با حضور اعضا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره متشکل از سیدمجید صدری، ریاست هیات مدیره و سرپرست باشگاه، غلامعلی محمد علیپور، سیدمحمد فیاض و محمد اسدمسجدی در محل باشگاه گرد هم آمده و تشکیل جلسه دادند.
,
 
,
در این نشست، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت اخیر، ارائه و بررسی شد. اعضا همچنین درباره مسایل جاری و پیش روی باشگاه، مشکلات، چالش‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف به شور و گفتگو پرداختند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه