رئیس اداره جهاد کشاورزی کوهدشت:
جشنواره انار در کوهدشت برگزار شد
امرایی گفت: جشنواره استانی انار به صورت مجازی در منطقه تنگ سیاب کوهدشت برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدتقی امرایی در گفتوگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: برنامه جشنواره انار به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی بهصورت مجازی در منطقه تنگ سیاب کوهنانی وبه صورت استانی برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی افزود: معرفی ظرفیتهای تولید انار و فراهم آوردن زمینه برای ایجاد صنایع تبدیلی این محصول از اهداف برگزاری جشنواره انار بوده است.
,رئیس اداره جهاد کشاورزی کوهدشت عنوان کرد: در صورت تخصیص آب سدسیمره و احداث سد خسروآباد ظرفیت انارستان زیر تنگ سیاب را به حدود چهار هزار هکتار افزایشخواهیم داد.
,وی تصریح کرد: در این جشنواره درزمینهٔ ایجاد نهالستانی در منطقه بحث و تصمیمگیری شد که باغات باکیفیتی یکسان توسعه یافته و مرغوبیت محصولات بهصورت یکدست در تمام باغات شهرستان افزایش یابد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه