در آسمان «مأرب»؛
ارتش یمن پهپاد جاسوسی آمریکا را سرنگون کرد
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سرنگون ساختن یک فروند پهپاد جاسوسی ایالات متحده آمریکا در آسمان «مأرب» خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور یک پهپاد جاسوسی آمریکا را ساقط کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این پهپاد در آسمان محور جنوبی شهر مأرب ساقط شده است.
,
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که نیروهای این کشور در آینده نیز به تجاوزات ائتلاف سعودی و متحدان بین المللی آن پاسخ خواهند داد.
,
این در حالی است که چند روز پیش نیز نیروهای یمنی موفق شدند یک پهپاد جاسوسی آمریکایی از نوع «اسکن ای گل» را در آسمان مأرب ساقط کنند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه