در آسمان «مأرب»؛

ارتش یمن پهپاد جاسوسی آمریکا را سرنگون کرد

ارتش یمن پهپاد جاسوسی آمریکا را سرنگون کرد
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سرنگون ساختن یک فروند پهپاد جاسوسی ایالات متحده آمریکا در آسمان «مأرب» خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور یک پهپاد جاسوسی آمریکا را ساقط کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این پهپاد در آسمان محور جنوبی شهر مأرب ساقط شده است.
,
 
,
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که نیروهای این کشور در آینده نیز به تجاوزات ائتلاف سعودی و متحدان بین المللی آن پاسخ خواهند داد.
,
 
,
این در حالی است که چند روز پیش نیز نیروهای یمنی موفق شدند یک پهپاد جاسوسی آمریکایی از نوع «اسکن ای گل» را در آسمان مأرب ساقط کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه