لیگ برتر بسکتبال| پیروزی میلی متری مس رفسنجان
در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال تیم مس رفسنجان در دیداری معوقه به پیروزی رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمهای مس رفسنجان و صنایع هرمزگان در دیداری عقبافتاده از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که در این بازی نزدیک و نفسگیر مس موفق شد با نتیجه 76 بر 74 صنایع هرمزگان را شکست دهد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
🔻کوارتر اول: ۲۳-۱۵ رفسنجان
🔻کوارتر دوم: ۱۴-۲۱ هرمزگان
🔻کوارتر سوم: ۱۹-۱۵ رفسنجان
🔻کوارتر چهارم: ۲۰-۲۳ هرمزگان
یعقوب شلوشی با کسب ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ اسیست و ۱ استیل و ۲ بلاک و رابرت گیلکریست با ۱۲ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ اسیست و ۲ بلاک موثرترین بازیکنان رفسنجان بودند.
محمد یزدان پناه با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ اسیست دبل دبل کرد و موثرترین و امتیازآورترین بازیکن هرمزگان بود. کایریلو فسنکو با ۱۳ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ اسیست و ۳ استیل و همچنین علی جمشیدی با ۱۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ اسیست و ۲ استیل دبل دبل کردند.
,
,
,
,
,
,
,
در ادامه دیدارهای معوقه لیگ برتر، فردا (یکشنبه - 23 آبان) نفت آبادان با خانه بسکتبال خوزستان روبهرو میشود.
,انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه