دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان:

ابتلای ۷۴ لرستانی به کرونا/ ۲ نفر فوت کردند

ابتلای ۷۴ لرستانی به کرونا/ ۲ نفر فوت کردند
کوشکی گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲ بیمار کرونایی فوت کردند و ۷۴ لرستانی به کرونا مبتلا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ابتلا به کرونا دو رقمی شد و ۷۴ نفر به این بیماری مبتلا شده که شمار مبتلایان به ۱۹۴ هزار و ۹۶ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با فوت دو بیمار کرونایی، تعداد قربانیان کووید ۱۹ در استان به دو هزار و ۶۲۴ نفر افزایش یافت.

,

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان قرار دارند که تعداد بستری ها نسبت به روز گذشته ۲۲ نفر کمتر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه