معاون وزیر راه و شهرسازی:
مهلت ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذر تمدید شد
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت ثبتنام در سامانه نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه خبر داد و اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبتنام کردهاند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی امروز در یک برنامه زنده رادیویی گفت: در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبتنام در سامانه نهضت ملی مسکن، نامنویسی در این طرح که تا پیش از این ۲۸ آبان به اتمام میرسید، تا ۱۵ آذر ماه تمدید شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی افزود: تقاضیان میتوانند بدون نگرانی ثبتنام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند.
,
محمودزاده یادآور شد: تاکنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبتنام کردهاند که در ۵۲۰ شهر تقاضای آنها ثبت شده است. در این ۵۲۰ شهر، زمین به اندازه کافی تأمین شده است.
,
مهاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به مرور تعداد شهرهای مورد تقاضا افزایش خواهد یافت و امیدواریم همه متقاضیان دریافت مسکن تا یکی دو ماه آینده در شهرهای مورد دلخواه ثبتنام کنند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه