با صدور بیانیه ای صورت گرفت

اتهام زنی سایبری آمریکا، انگلیس و استرالیا علیه ایران

اتهام زنی سایبری آمریکا، انگلیس و استرالیا علیه ایران
آمریکا، انگلیس و استرالیا به صورت همزمان با انتشار بیانیه‌ای مشترک به طرح اتهامات سایبری علیه ایران پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، چند نهاد امنیت سایبری در آمریکا، انگلیس و استرالیا به صورت همزمان با انتشار بیانیه‌ای مشترک به طرح اتهامات علیه ایران پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این کشورها در بیانیه خود، تهران را به حملات هکری به نهادهایی در بخش بهداشت و حمل و نقل متهم کردند.

بیانیه یاد شده از سوی اف‌بی‌آی، آژانس امنیت زیرساختی و امنیت سایبری آمریکا، مرکز امنیت سایبری استرالیا و مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس منتشر شده و در آن ادعا شده است که ایران قصد دارد با شناسایی آسیب‌پذیری‌های سایبری زمینه‌های حملات باج‌افزاری بیشتر در آینده را فراهم کند.

اخیراً نهادهای دولتی آمریکا و بسیاری از موسسات و شرکت‌های تجاری این کشور با موجی از حملات باج‌افزارها رویارو شده‌اند. طی چند ماه گذشته شماری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی و از جمله شرکت «سولارویندز»، شرکت خط لوله نفت «کلونیال» و همچنین شرکت بزرگ تولید و توزیع جهانی گوشت «جی‌بی‌اس» هدف حملات باج‌افزاری قرار گرفته‌اند.

,

این کشورها در بیانیه خود، تهران را به حملات هکری به نهادهایی در بخش بهداشت و حمل و نقل متهم کردند.

بیانیه یاد شده از سوی اف‌بی‌آی، آژانس امنیت زیرساختی و امنیت سایبری آمریکا، مرکز امنیت سایبری استرالیا و مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس منتشر شده و در آن ادعا شده است که ایران قصد دارد با شناسایی آسیب‌پذیری‌های سایبری زمینه‌های حملات باج‌افزاری بیشتر در آینده را فراهم کند.

اخیراً نهادهای دولتی آمریکا و بسیاری از موسسات و شرکت‌های تجاری این کشور با موجی از حملات باج‌افزارها رویارو شده‌اند. طی چند ماه گذشته شماری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی و از جمله شرکت «سولارویندز»، شرکت خط لوله نفت «کلونیال» و همچنین شرکت بزرگ تولید و توزیع جهانی گوشت «جی‌بی‌اس» هدف حملات باج‌افزاری قرار گرفته‌اند.

,

این کشورها در بیانیه خود، تهران را به حملات هکری به نهادهایی در بخش بهداشت و حمل و نقل متهم کردند.

,

بیانیه یاد شده از سوی اف‌بی‌آی، آژانس امنیت زیرساختی و امنیت سایبری آمریکا، مرکز امنیت سایبری استرالیا و مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس منتشر شده و در آن ادعا شده است که ایران قصد دارد با شناسایی آسیب‌پذیری‌های سایبری زمینه‌های حملات باج‌افزاری بیشتر در آینده را فراهم کند.

,

اخیراً نهادهای دولتی آمریکا و بسیاری از موسسات و شرکت‌های تجاری این کشور با موجی از حملات باج‌افزارها رویارو شده‌اند. طی چند ماه گذشته شماری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی و از جمله شرکت «سولارویندز»، شرکت خط لوله نفت «کلونیال» و همچنین شرکت بزرگ تولید و توزیع جهانی گوشت «جی‌بی‌اس» هدف حملات باج‌افزاری قرار گرفته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه