آخرین فرصت فدراسیون تنیس روی میز به تیم های لیگ برتر

آخرین فرصت فدراسیون تنیس روی میز به تیم های لیگ برتر
فدراسیون تنیس روی میز طی نامه ای به باشگاههای لیگ برتر بانوان و آقایان ، آخرین مهلت ارسال مدارک را یکم آذرماه اعلام کرده که پس از قرعه کشی مسابقات نیز انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر فدراسیون از اعلام آخرین فرصت برای تکمیل مدارک به تیم های لیگ برتری خبر داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با سایت این فدراسیون گفت : مکاتبات و پیگیری های زیادی در خصوص ارسال مدارک تیم هایی که برای حضور در رقابت های لیگ برتر بانوان و آقایان اعلام آمادگی کردند انجام شده است که متاسفانه برخی از تیم ها هنوز مدارک شان را ارسال نکرده اند .

,

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در ادامه اظهار داشت : فدراسیون تنیس روی میز طی نامه ای به باشگاههای لیگ برتر بانوان و آقایان ، آخرین مهلت ارسال مدارک را یکم آذرماه اعلام کرده که پس از قرعه کشی مسابقات نیز انجام می شود.

,

پیمان حسنی در پایان اعلام داشت مرحله اول رقابت های لیگ برتر بانوان اواخر آذر و لیگ برتر آقایان اوایل دی ماه برگزار می شود .

,

تیم های لیگ برتر بانوان : شهرداری شهربابک ، دانشگاه آزاد اسلامی ، پادما یدک اصفهان ، گلستان تجارت جنوب ، سپهبد شهید قاسم سلیمانی شیراز

,

تیم های لیگ برتر آقایان : فراسنج تهران ، دانشگاه آزاد اسلامی ، شهرداری کرج ، رعد پدافند هوایی اصفهان ، پالایش نفت آبادان ، پادما یدک اصفهان ، نهاجا تهران

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه