اخبار داغ

موسوی خبر داد؛

حضور قالیباف در اجلاس«PUIC»/ دیدار رئیس مجلس با تجار ایران و ترکیه

حضور قالیباف در اجلاس«PUIC»/ دیدار رئیس مجلس با تجار ایران و ترکیه
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور محمدباقر قالیباف و هیئت پارلمانی کشورمان در اجلاس دو روزه PUIC به میزبانی ترکیه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: رئیس مجلس برای شرکت در اجلاس دو روزه اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز راهی کشور ترکیه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قالیباف در این سفر، علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدارهای دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.

,

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشورهای همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.

,

گفتنی است، شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روزهای ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه