امیدوارم تیمی به دنبال امتیاز گرفتن از داور نباشد
حسینی: استقلال همیشه مدعی بوده/ سختترین دوره نیمفصل اول برای ما رقم خورده است
سرمربی پیکان گفت: استقلال همیشه مدعی بوده و تیم ما یک تیم جوان است که میتواند از بازیهای سخت استفاده کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: به مرحلهای رسیدیم که سختترین دوره نیمفصل اول برای ما رقم خورده است. فشار زیادی میتواند به ما وارد شود. امیدوارم در مصاف با تیم های مدعی موفق عمل کنیم. ما با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی بوده است. امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران از بازی لذت ببرند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,او درباره داوریهای لیگ گفت: فشار زیادی به داوران وارد میشود. من وقتی اسم داور بازی را دیدم خوشحال شدم. امیدوارم سوتها طوری زده شود که هیچ تیمی ضرر نکند. تمرکز ما روی کار خودمان است. امیدوارم تیمی به دنبال امتیاز گرفتن از داور نباشد. مطمئنم داور بازی تحت تاثیر شرایط قرار نخواهد گرفت.
,حسینی درباره عملکرد استقلال در 8 هفته اخیر رقابتهای لیگ برتر گفت: من درباره استقلال نمیتوانم صحبت کنم. این تیم یک سرمربی خوب دارد. تیم ما یک تیم جوان است که میتواند از بازیهای سخت استفاده کند. امیدوارم اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد چون در بازی با صنعت نفت آبادان این طور نبود.
,سرمربی پیکان درباره محروم و مصدومهای تیمش گفت: ما خوشبختانه تمام بازیکنان خود را داریم.
,حسینی درباره زمین محل برگزاری بازی تیمش نیز گفت: به نظر من داشتن یک زمین اختصاصی مناسب برای هر تیمی واجب است. تیمهایی که در لیگ برتر هستند باید زمینهای اختصاصی داشته باشند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه