تنیس روی میز فیدر| کسب مدال برنز توسط احمدیان در آلمان

تنیس روی میز فیدر| کسب مدال برنز توسط احمدیان در آلمان
مدال برنز تنیس روی میز فیدر به نماینده ایران رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛در ادامه رقابتهای دونفره مردان تنیس روی میز در پیکارهای فیدر آلمان، تیم دونفره امین احمدیان و دیمیتری لواجاک از صربستان که با عبور ۳ بر ۰ از نمایندگان اسپانیا به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند ، با پذیرش شکست ۳ بر ۱ در مقابل تیم انگلستان صاحب مدال برنز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده کشورمان تنها در گیم سوم ۱۱ بر ۹ به پیروزی دست یافت.۱۱ بر ۸، ۱۱ بر ۹ و ۱۴ بر ۱۲ نتایج رقم خورده به سود حریف بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه