به مناسبت روز پرستار انجام شد؛
تجلیل فرماندارگچساران از پرستاران+تصاویر
فرماندار جدید گچساران به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان های شهید رجایی،شرکت نفت و بی بی حکیمه(س) این شهرستان تجلیل کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از صبح زاگرس؛روانبخش دیهیم،فرماندارگچساران به همراه حجت الاسلام حجازی ،امام جمعه گچساران و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان در این دیدارها با اهدای شاخه گل، روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) را به پرستاران تبریک گفتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

, ,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه