در نیمه نخست به گل رسیدیم و بازی را مدیریت کردیم؛

مجیدی: به دنبال ۳ امتیاز بودیم و تیم بسیار خوبی را شکست دادیم/ برای اجرای فوتبال هجومی‌تر به زمان نیاز دارم

مجیدی: به دنبال ۳ امتیاز بودیم و تیم بسیار خوبی را شکست دادیم/ برای اجرای فوتبال هجومی‌تر به زمان نیاز دارم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک مقدار زمان نیاز دارم تا فوتبال هجومی که در ذهنم دارم را اجرایی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به هر دو تیم خسته نباشید و به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم. فوتبال خوب و جانداری بود. در نیمه اول به گل رسیدیم و سپس سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. سپاهان تیم بسیار خوبی بود و امروز تیم خوبی را شکست دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در خصوص اینکه تیمش به برد ارزشمندی رسیده و نویدکیا نیز معتقد بوده تیمش باخت ارزشمندی داشت چون بهتر از استقلال بوده و موقعیت‌های زیادی داشته است، گفت:  همانطور که گفتم، ما امروز تیم بسیار خوبی را شکست دادیم. سپاهان تیم خوبی بود و بازیکنان بسیار خوبی دارد که مالکیت توپ را هم در اختیار گرفتند، اما سعی کردیم موقعیت زیادی به آنها ندهیم. از بازیکنانم راضی هستم و بعد از گل سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و در این کار خیلی موفق بودیم. از خط دفاعی تیمم بسیار راضی هستم. در این بازی دنبال سه امتیاز بودیم که آن را به دست آوردیم.
,
 
,
مجیدی در مواجهه با این پرسش که آیا از شکل بازی تیمش راضی بوده، روند بازیکنانش با نکات فنی ذهنی او مطابقت دارد و آیا استقلال به دنبال بازی زیبا هم هست یا نه، گفت: صددرصد همینطور است و در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم ساختار باشگاه استقلال طوری است که باید تیمش هجومی باشد. در این فصل از تعدادی بازیکن جوان استفاده کردم و برای اینکه تیم کمی هماهنگ‌تر و هجومی‌تر شود، نیاز به زمان داریم. سعی کردم بازیکنان جوان را به ترکیب وارد کنم و از بازیکنان جوان دیگری هم در ادامه استفاده خواهم کرد. با این حال یک مقدار زمان نیاز دارم تا فوتبال هجومی که در ذهنم دارم را اجرایی کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه