سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد
وخامت حال بیش از ۶۰ بیمار کرونایی در استان یزد
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد از وخامت حال بیش از ۶۰ بیمار کرونایی در استان خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به وضعیت کرونایی در استان یزد اشاره کرد و گفت: آمار بستری های مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه یزد کاهش یافت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,سلمانی اظهار داشت: در حال حاضر، ۲۳۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان یزد بستری هستند و برای سومین روز متوالی بدون تغییر است.
,وی ادامه داد: از این تعداد، ۶۱ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبتهای ویژه حضور داشته و خدمات دریافت میکنند.
,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، ۴۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان یزد پذیرش شدند.
,وی گفت: در حال حاضر شهرستان های ابرکوه، بافق و بهاباد در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.
,سلمانی همچنان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن تا مهار کرونا تاکید کرد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه