لیگ برتر بسکتبال با ویلچر| پیروزی شیمیدر، امید اراک و مخابرات

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر| پیروزی شیمیدر، امید اراک و مخابرات
هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر امروز پنجشنبه دوم دی ماه با انجام ۳ دیدار پیگیری شد که نتایج آن به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در گروه الف، تیم مخابرات ایران منطقه اصفهان با نتیجه ۶۶ بر ۳۵ برابر هیئت خوزستان به پیروزی رسید و تیم امید اراک ۶۴ بر ۵۸ از سد تیم جانبازان فارس عبور کرد.
,
 
,
در گروه ب تیم ایثار شیمیدر قم با نتیجه ۷۷ بر ۴۱ برابر هیئت زنجان پیروز شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه