اخبار داغ

در بیانیه‌ حماس:

مقاومت بهترین راه بازپس‌گیری حقوق سلب شده است

مقاومت بهترین راه بازپس‌گیری حقوق سلب شده است
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز جنگ فرقان اعلام کرد که مقاومت در غزه بر تقویت توانمندی‌های نظامی خود برای مقابله با دشمن اسرائیلی متمرکز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز دوشنبه در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز جنگ فرقان (حمله رژیم اسرائیل به غزه در سال ۲۰۰۸) تاکید کرد: گزینه مقاومت فراگیر و در راس آن مقاومت مسلحانه و انتفاضه علیه اشغالگران، بهترین راهکار برای بازپس‌گیری حقوق سلب شده ملت فلسطین و آزادی این سرزمین است.

در این بیانیه آمده است:‌ «جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین با گذر زمان فراموش نخواهد شد و آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان‌های دشمن جزو وظایف و اولویت‌های حماس است».

حماس تأکید کرد که «محاصره بیش از ۱۵ ساله نوار غزه و عدم پایبندی دشمن به بازسازی ویرانی‌های حاصل از جنگ، موجب تشدید رنج و محنت‌های ساکنان این منطقه شده و ما نسبت به انفجار اوضاع در این منطقه و تبعات آن هشدار می‌دهیم».

این جنبش افزود: «هرگز اجازه ادامه تجاوزات، شهرک‌سازی و یهودی‌سازی دشمن را نمی‌دهیم و اشغالگران باید از نبرد شمشیر قدس تجربه خوبی کسب کرده باشند. مقاومت به آماده‌سازی و تقویت توانمندی‌های خود ادامه می‌دهد و آخرین نمونه آن برگزاری مانور نظامی مشترک "الرکن الرشید ۲" است و ما هرگز در برابر جنایات دشمن علیه ملت فلسطین ساکت نخواهیم بود».

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه