عضو شورای شهر بوشهر خبرداد؛
تشکیل کمیته تخصصی محیط زیست شورای اسلامی شهر بوشهر
هلال بحر گفت: میبایست کمیته تخصصی محیط زیست در زیرمجموعه کمیسیون بهداشت و سلامت شورا در راستای ارتقاء و حفظ محیط زیست شهری ایجاد شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیده خاتون هلال بحر رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس با اشاره به موضوع بهداشت در مرکز استان، اظهار کرد: موضوع حفظ محیط زیست شهری و اولویتبخشی مسائل محیط زیستی از جمله اهداف اصلی شورای ششم است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,وی افزود: تشکیل کمیسیون بهداشت و سلامت در شورای ششم در راستای تلاش جهت ارتقاء سلامت شهروندان بوده و خوشبختانه اقداماتی در این کمیسیون صورت گرفته که آغاز ساماندهی سگهای بلاصاحب، پیگیری وضعیت ساماندهی سایت دفن پسماند شهری، جمع آوری عرضه قلیان در پارک ها ، پیگیری سالم سازی شنا گاهها وپیگیری انتقال مشاغل مزاحم شهری به خارج از شهر از جمله اقدامات کمیسیون بوده است.
,هلال بحر خاطرنشان کرد: با تشکیل این کمیته و تعامل موثر و هدفمند با سازمان محیط زیست وسایر دستگاههای متولی با ارائه الگوهای پایدار محیط زیست در جهت کمک به مدیریت یکپارچه و هماهنگ در خدمات شهری، آموزش، فرهنگ سازی محیط زیست و تهیه و تدوین طرح های جامع محیط زیستی گام برداریم.
,رییس کمیسیون بهداشت شورا تصریح کرد: ایجاد هم افزایی شورا، شهرداری، سازمان محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نویدی برای رسیدن به راه حل های هدفمند و موثردر جهت مقابله با مشکلات و معضلات زیست محیطی و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان بوشهری خواهد بود.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه