مدیرکل میراثفرهنگی هرمزگان خبر داد؛
برپایی نمایشگاه یکروزه صنایعدستی در بندرعباس
بناوند گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه یکروزه صنایعدستی در بندرعباس برگزار میشود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب بناوند، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: این نمایشگاه به همت هنرمندان و صنعتگران صنایعدستی استان روز جمعه ۱۵ بهمنماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۲۰ در محل هتل هما بندرعباس برگزار میشود.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان افزود: این نمایشگاه فرصتی برای ارائه ظرفیتها و دستاوردهای صنایعدستی هنرمندان و صنعتگران استان است که بتوانیم آنها را معرفی و محصولات هنرمندان صنایعدستی را ارائه دهیم.
بناوند خاطر نشان کرد: در نمایشگاه یکروزه صنایعدستی آثار هنرمندان در رشتههای مختلف صنایعدستی استان به نمایش و فروش گذاشته میشود.
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه