جهت دیدار با توماس باخ و مدیران ارشد IOC:
وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک وارد پکن شدند
دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به منظور دیدار با مسئولین کمیته بین المللی المپیک صبح امروز وارد پکن شدند .[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که به منظور دیدار با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و مدیران ارشد IOC به پکن ، میزبان بازیهای المپیک زمستانی 2022 سفر کرده اند ،پس از استقرار،ظهر امروز وارد دهکده بازیها شدند و از بخشهای مختلف دهکده بازیهای المپیک زمستانی بازدید بعمل آوردند .
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک مقرر است در ادامه سفر خود در روزهای آتی دیدارهایی جداگانه با توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و مدیران ارشد ioc داشته و از نزدیک گفت و گو کنند.
,
گفتنی است علی رغبتی و فرید فتاحیان در این سفر وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک را همراهی می کنند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه