شهردار رامسر خبر داد؛
پیوستن رامسر به شهرهای همکار گردشگری ایران
علی امینی از پیوستن رامسر به شهرهای همکار گردشگری ایران خبر داد و گفت: رامسر دارای ویژگیهای طبیعی، تاریخی و فرهنگی است که باید شناسایی و معرفی شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی امینی شاد در گفتوگو با خبرنگار بلاغ از پیوستن شهر رامسر به شبکه شهرهای همکار گردشگری ایران با هدف استفاده از تجربه، امکانات و خدمات شهرهای عضو برای رونق گردشگری خبر داد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,وی افزود: رامسر دارای ویژگیهای طبیعی، تاریخی و فرهنگی است که شناسایی و معرفی آن در صورت توجه مسئولان میتواند بهعنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری معرفی شود.
,
امینی شاد گفت: این تفاهمنامه بین ۵۲ شهر از جمله نوشآباد، کاشان، مهریز، سرخرود، تلخاب، مهدیشهر، ایذه، بندر خمیر، ورزنه، شوشتر، دامغان، سمنان، نجفآباد، زرند، دهاقان، لاهیجان، رامسر، کنگ و بافق امضا شده که زیر نظر اداره کل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی فعالیت خواهد کرد.
شهردار رامسر تصریح کرد: فراهم کردن بستر همکاریهای گردشگری، تبادل دانش و تعامل گردشگری با سایر کشورها در چارچوب طرحهای خواهر خواندگی، تولید محتوای مشترک مجازی جهت تجهیز مقصد شهرهای هدف گردشگری، توسعه سفرهای گردشگری و ارتقای آموزش گردشگری از جمله هدفهای این توافقنامه است.
انتهای پیام/
,
,
,
]
ارسال دیدگاه