فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجدد با رهبر انقلاب و شهدا است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت مجدد با رهبر انقلاب و شهدا است
سردار حسن شاهوارپور گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه گویان و تفاله های آن ها که به دنبال ناامید کردن مردم هستند؛ خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد:اراده ملت ایران بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان در پایبندی به آرمان‌های این خیزش عظیم دینی و مردمی مستحکم و پایدار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی با بیان اینکه هیچ چیزی اراده ملت ایران را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تغییر نخواهد داد و همه برای رسیدن به اهداف بلند این انقلاب متحد هستند، افزود: انقلاب اسلامی پاسداشت خون شهیدانی است که با اهدای عزیزترین داشته خود راه استقلال و آزادی را برای نسل های آتی فراهم کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: اکنون به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی در قله‌های رفیع ایستاده است و مردم ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارهای متعدد، همچنان بر سر عهد خود با شهدا و امام شهدا مقاوم ایستاده و در نهایت دشمنان به ‌ویژه آمریکا را به زانو در خواهند آورد.

سردار شاهوارپور بیان کرد: مردم برای اثبات حضور خود در صحنه هرساله در روز ۲۲ بهمن حضور پرشور دارند و امیدواریم امسال در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز مانند سال های قبل حضور شورآفرین خود را به دنیا نشان دهند.

وی افزود: این حضور در تداوم حرکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و بیعت مجدد با ولایت است. مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه گویان و تفاله های آن ها که به دنبال ناامید کردن مردم هستند؛ خواهند زد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: امیدواریم راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز پر شورتر از سال های گذشته برگزار شود. البته باید توجه داشت که با توجه به شیوع کرونا و پروتکل های بهداشتی این راهپیمایی که بیعت مجدد با رهبر انقلاب و شهدا است؛ اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

 
,

وی با بیان اینکه هیچ چیزی اراده ملت ایران را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تغییر نخواهد داد و همه برای رسیدن به اهداف بلند این انقلاب متحد هستند، افزود: انقلاب اسلامی پاسداشت خون شهیدانی است که با اهدای عزیزترین داشته خود راه استقلال و آزادی را برای نسل های آتی فراهم کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: اکنون به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی در قله‌های رفیع ایستاده است و مردم ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارهای متعدد، همچنان بر سر عهد خود با شهدا و امام شهدا مقاوم ایستاده و در نهایت دشمنان به ‌ویژه آمریکا را به زانو در خواهند آورد.

سردار شاهوارپور بیان کرد: مردم برای اثبات حضور خود در صحنه هرساله در روز ۲۲ بهمن حضور پرشور دارند و امیدواریم امسال در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز مانند سال های قبل حضور شورآفرین خود را به دنیا نشان دهند.

وی افزود: این حضور در تداوم حرکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و بیعت مجدد با ولایت است. مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه گویان و تفاله های آن ها که به دنبال ناامید کردن مردم هستند؛ خواهند زد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: امیدواریم راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز پر شورتر از سال های گذشته برگزار شود. البته باید توجه داشت که با توجه به شیوع کرونا و پروتکل های بهداشتی این راهپیمایی که بیعت مجدد با رهبر انقلاب و شهدا است؛ اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

,

وی با بیان اینکه هیچ چیزی اراده ملت ایران را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تغییر نخواهد داد و همه برای رسیدن به اهداف بلند این انقلاب متحد هستند، افزود: انقلاب اسلامی پاسداشت خون شهیدانی است که با اهدای عزیزترین داشته خود راه استقلال و آزادی را برای نسل های آتی فراهم کردند.

,

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: اکنون به برکت خون شهیدان، ایران اسلامی در قله‌های رفیع ایستاده است و مردم ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و فشارهای متعدد، همچنان بر سر عهد خود با شهدا و امام شهدا مقاوم ایستاده و در نهایت دشمنان به ‌ویژه آمریکا را به زانو در خواهند آورد.

,

سردار شاهوارپور بیان کرد: مردم برای اثبات حضور خود در صحنه هرساله در روز ۲۲ بهمن حضور پرشور دارند و امیدواریم امسال در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز مانند سال های قبل حضور شورآفرین خود را به دنیا نشان دهند.

,

وی افزود: این حضور در تداوم حرکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و بیعت مجدد با ولایت است. مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه گویان و تفاله های آن ها که به دنبال ناامید کردن مردم هستند؛ خواهند زد.

,

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: امیدواریم راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز پر شورتر از سال های گذشته برگزار شود. البته باید توجه داشت که با توجه به شیوع کرونا و پروتکل های بهداشتی این راهپیمایی که بیعت مجدد با رهبر انقلاب و شهدا است؛ اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه