باحضور استاندار کرمانشاه؛

جایگاه عرضه سوخت CNG با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در سرپل ذهاب افتتاح شد+ تصاویر

جایگاه عرضه سوخت CNG با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در سرپل ذهاب افتتاح شد+ تصاویر
باحضور استاندار کرمانشاه جایگاه عرضه سوخت CNG با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در سرپل ذهاب افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، پیش از ظهر امروز جایگاه عرضه سوخت CNG با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان با حضور استاندار کرمانشاه، امام جمعه سرپلذهاب، فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

نورالدین فرزادی پور در حاشیه این افتتاحیه گفت: این پروژه خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان از سوی سرمایه گذار آقای شاهمرادی و ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات امانی شرکت نفت ساخته شده است.

 فرماندار سرپل ذهاب گفت: از مزایای این پروژه می توان به اشتغال ۸۹ نفر جوان متاهل با تحصیلات دانشگاهی، جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و شهروندان، دسترسی مسافران و رانندگان عبوری از جاده کمربندی به جایگاه سوخت، کاهش آلاینده های محیط زیست و کاهش ترافیک شهری اشاره کرد.

فرزادی پور یادآور شد: دو جایگاه عرضه بنزین دیگر در شهر سرپلذهاب فعال و به مردم خدمات رسانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه