پرسپولیس سرانجام مطالبات بیرو را داد/ قسط اول مطالبات بیرانوند پرداخت شد
باشگاه پرسپولیس نیمی از مطالبات علیرضا بیرانوند را به حساب این بازیکن پرداخت کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه پرسپولیس پس از توافق روز گذشته با علیرضا بیرانوند، امروز (پنجشنبه) نیمی از طلب 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی بیرانوند را به حساب این بازیکن پرداخت کرد تا این باشگاه به وعده خود در این زمینه عمل کرده باشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,طبق توافق باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، قرار است قسط دوم طلب این بازیکن نیز پس از عید نوروز و در فروردینماه 1401 به حساب این بازیکن واریز شود.
,
همچنین پرسپولیسیها طبق توافقی که هفته گذشته با باشگاه پدیده انجام دادند، قرار است طلب این باشگاه بابت رضایتنامه یحیی گلمحمدی را نیز در چند قسط پرداخت کنند تا مشکلی از این بابت نیز سرخپوشان را تهدید نکند.
انتهای پیام/
,
,
,
]
ارسال دیدگاه