کارخانه تولید سولفات آلومینیوم در چرام افتتاح شد+عکس
کارخانه تولید کننده سولفات آمونیوم در شهرستان چرام امروز به بهره برداری رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز با حضور معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار چرام، معاون بانک توسعه تعاون استان و مسئولان شهرستانی به صورت ویدئو کنفراس همزمان با ۱۰۲ طرح تعاونی در سراسر کشور، کارخانه تولید سولفات آلومینیوم چرام به بهره برداری رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,تصاویر تکمیلی:
, تصاویر تکمیلی:, تصاویر تکمیلی:,

,
,
,

,
,
,

,
,
,
خبرنگار: آبید
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه