رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان خبر داد؛

افتتاح پنج پایگاه اورژانس در خوزستان

افتتاح پنج پایگاه اورژانس در خوزستان
فرهنگ کره بندی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر پنج پایگاه اورژانس در این استان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، فرهنگ کره بندی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرحها که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور انجام گرفت بیان کرد: این پایگاه ها در شهرستان های ایذه، رامشیر، سوسنگرد، ماهشهر و گتوند بهره برداری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی افزود: برای ساخت و تجهیز این پایگاهها جمعا ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گفت: چهار پایگاه دیگر نیز تا چند روز آینده در استان افتتاح خواهند شد که در مجموع ۹ پایگاه اورژانس به مرکز فوریت های پزشکی استان افزوده خواهد شد.

کره بندی ادامه داد: تعداد پایگاه های اورژانس استان از ۱۱۷ مورد به ۱۲۲ مرکز افزایش خواهد یافت و تا چند روز دیگر تعداد پایگاه های استان به ۱۲۶ مرکز خواهد رسید.

وی افزود: طبق مصوبه وزارت بهداشت  هر پنج سال یک بار تعداد پایگاه های اورژانس باید به روز رسانی و افزایش یابند که در پنج ساله ششم به ۵۰ پایگاه جدید در استان نیاز داریم.

فرهنگ کره بندی ادامه داد: تمامی پایگاه ها مجهز به آمبولانس های بنز و تویوتا هستند و از سال آینده نیز آمبولانس های بیشتری به این پایگاه ها افزوده خواهد شد.

به گفته وی  از سال آینده از موتورلانس( آمبولانس موتوری) در پایگاه ها و مراکز اورژانس  استان به منظور بالا بردن سرعت عمل و تردد در مناطق سخت عبور و با ترافیک بالا استفاده خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز اورژانش خوزستان از ابتدای امسال تا کنون مرکز اورژانس خوزستان ۹۱ هزار و ۵۰۰ مورد ماموریت داشته است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال هلال احمر خوزستان امسال میزان تصادفات جاده ای در استان ۱۷ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

 
,

وی افزود: برای ساخت و تجهیز این پایگاهها جمعا ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است. 

,

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گفت: چهار پایگاه دیگر نیز تا چند روز آینده در استان افتتاح خواهند شد که در مجموع ۹ پایگاه اورژانس به مرکز فوریت های پزشکی استان افزوده خواهد شد.

,

کره بندی ادامه داد: تعداد پایگاه های اورژانس استان از ۱۱۷ مورد به ۱۲۲ مرکز افزایش خواهد یافت و تا چند روز دیگر تعداد پایگاه های استان به ۱۲۶ مرکز خواهد رسید.

,

وی افزود: طبق مصوبه وزارت بهداشت  هر پنج سال یک بار تعداد پایگاه های اورژانس باید به روز رسانی و افزایش یابند که در پنج ساله ششم به ۵۰ پایگاه جدید در استان نیاز داریم.

,

فرهنگ کره بندی ادامه داد: تمامی پایگاه ها مجهز به آمبولانس های بنز و تویوتا هستند و از سال آینده نیز آمبولانس های بیشتری به این پایگاه ها افزوده خواهد شد.

,

به گفته وی  از سال آینده از موتورلانس( آمبولانس موتوری) در پایگاه ها و مراکز اورژانس  استان به منظور بالا بردن سرعت عمل و تردد در مناطق سخت عبور و با ترافیک بالا استفاده خواهد شد.

,

بر اساس اعلام مرکز اورژانش خوزستان از ابتدای امسال تا کنون مرکز اورژانس خوزستان ۹۱ هزار و ۵۰۰ مورد ماموریت داشته است.

,

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال هلال احمر خوزستان امسال میزان تصادفات جاده ای در استان ۱۷ درصد رشد داشته است.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه