فیلم؛
حل مشکل آب شهر خرو شهرستان زبرخان پس از ۱۵ سال
در حالی که مردم خرو علیا از حدود ۱۵ سال پیش دچار تنش آبی شده بودند این مشکل با همت مسئولین حل شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در حالی که مردم شهر خرو در منطقه علیا 15 سال بود که دچار مشکل شده بود و طی دو سال گذشته این موضوع تبدیل به قطعی دائمی آب و بحران در اکثر مناطق این شهر شده بود، پس از ارتقاء این منطقه به شهرستان زبرخان و جدا شدن از شهرستان نیشابور و پس از استقرار و پیگیری فرمانداری زبرخان مشکل مردم این منطقه به صورت کامل رفع شد و مردم از نعمت آب دائم برخوردار شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,انتها پیام/
,
![]()
]
ارسال دیدگاه