پیست اسکی شمشک بازگشایی شد

پیست اسکی شمشک بازگشایی شد
پیست اسکی شمشک با دستور وزیر ورزش و جوانان و هماهنگی و همت زمین داران این منطقه و توسط فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، سرانجام پس از سالها تعطیلی، پیست اسکی شمشک با دستور و حمایت دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همراهی و مشارکت مردم شریف شمشک و زمین داران این منطقه توسط فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی بازگشایی شد.

 شمشک از این پس میزبان تمرینات تیم های ملی،استانی ، رده های سنی مختلف و دوره های آموزش مربیگری خواهد بود.

شمشک یکی از مطرح ترین و قدیمی ترین پیست های اسکی است که مدتی است به دلایل مختلف تعطیل است ولی امسال بهره برداری آن با دستور وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی محول شد.

‏علیداد ساوه شمشکی بعنوان مدیریت پیست شمشک در راس امور آمادگی این پیست جهت بازگشایی مجدد بود.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه