دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:

مصوبات ستاد امر به معروف برای تمام دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است

مصوبات ستاد امر به معروف برای تمام دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است
بهمن شهریاری گفت: مصوبات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر برای تمام دستگاه‌ها لازم‌الاجرا بوده و اگر مسئولی نسبت به این مصوبات اهتمام نداشته باشد به‌عنوان کسی که قانون را رعایت نکرده است مورد پیگرد قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دستور قانون که مصوب مجلس شورای اسلامی است اجازه دارد تحت عنوان ماده ۲۰ عمل کند و در یکی از مصوبات اصلی و قانونی اختیاراتی به ستادهای کشور و استان‌ها داده که اعضای ماده ۲۰ تصمیم‌گیران هر شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی افزود: مصوبات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر برای تمام دستگاه‌ها لازم اجرا بوده و اگر مسئولی نسبت به این مصوبات اهتمام نداشته باشد به‌عنوان کسی که قانون را رعایت نکرده است مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: به‌منظور جلوگیری از تخلفات همه دستگاه‌ها ملزم به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند و رئیس آن شورا رئیس دستگاه و دبیر آن با نظر ستاد امر به معروف انتخاب می‌شود.

شهریاری بیان کرد: متأسفانه ۶٠ درصد از تخلفات، انحرافات و ناهنجاری‌ها متوجه دستگاه‌های دولتی است که علت آن بی‌توجهی به راه‌اندازی ساختاری شرعی و قانونی است.

وی ادامه داد: ۳۳ دستگاه ماموریت دارند پای فریضه الهی واجب امر به معروف و نهی از منکر باشند و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ماموریت تمام دستگاه‌ها را ابلاغ و مشخص کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ریل تمام شریعت‌ها است، افزود: در ستاد احیا ١۶ عرصه داریم که فقط یکی از آنها حجاب و عفاف است، مسائلی مانند محیط زیست، بهداشت، مسئولین، مشکلات اداری، و نظایر آن نیز وجود دارند و مردم می‌توانند در این موارد به ما کمک کنند.

شهریاری در پایان گشت ارشاد مسئولین را شامل مسئولین گذشته نیز دانست.

 

انتهای پیام/

,

وی افزود: مصوبات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر برای تمام دستگاه‌ها لازم اجرا بوده و اگر مسئولی نسبت به این مصوبات اهتمام نداشته باشد به‌عنوان کسی که قانون را رعایت نکرده است مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: به‌منظور جلوگیری از تخلفات همه دستگاه‌ها ملزم به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند و رئیس آن شورا رئیس دستگاه و دبیر آن با نظر ستاد امر به معروف انتخاب می‌شود.

,

شهریاری بیان کرد: متأسفانه ۶٠ درصد از تخلفات، انحرافات و ناهنجاری‌ها متوجه دستگاه‌های دولتی است که علت آن بی‌توجهی به راه‌اندازی ساختاری شرعی و قانونی است.

,

وی ادامه داد: ۳۳ دستگاه ماموریت دارند پای فریضه الهی واجب امر به معروف و نهی از منکر باشند و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ماموریت تمام دستگاه‌ها را ابلاغ و مشخص کرده است.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ریل تمام شریعت‌ها است، افزود: در ستاد احیا ١۶ عرصه داریم که فقط یکی از آنها حجاب و عفاف است، مسائلی مانند محیط زیست، بهداشت، مسئولین، مشکلات اداری، و نظایر آن نیز وجود دارند و مردم می‌توانند در این موارد به ما کمک کنند.

,

شهریاری در پایان گشت ارشاد مسئولین را شامل مسئولین گذشته نیز دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه