دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان:
کرونا جان یک لرستانی را گرفت/۴۳۳نفر دیگر مبتلا شدند
کوشکی گفت: در شبانه روز گذشته 433 لرستانی به کرونا مبتلا شدند و یک نفر بر اثر این بیماری فوت کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتوگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته با ابتلای ۴۳۳ لرستانی به کرونا، شمار مبتلایان به ۲۰۹ هزار و ۲۷۷ نفر رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی، افزود: با این احتساب شمار قربانیان کوید ۱۹ در استان از مرز دو هزار و ۷۰۲ نفر گذشت.
,دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۴۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که تعداد بستری ها نسبت به روز روز گذشته ۲۸ نفر کمتر شده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه