دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان:
شمار فوتیهای کرونا در لرستان افزایش یافت/ فوت ۳ بیمار کرونایی
کوشکی گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته سه بیمار کرونایی در لرستان جان خود را از دست دادند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتوگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: متاسفانه با افزایش آمار ابتلا و بستری بیماران کرونایی، آمار مرگ و میر هم افزایش یافته و در شبانه روز گذشته سه بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و تعداد قربانیان این بیماری به دو هزار و ۷۰۵ نفر رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۶ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند که شمار مبتلایان به ۲۰۹ هزار و ۶۵۳ نفر افزایش یافت.
,دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان عنوان کرد: هم اکنون ۴۶۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان قرار دارند که تعداد بستری ها نسبت به روز گذشته ۱۶ نفر بیشتر شده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه