اخبار داغ

خوانندگان ضد استکبار تجلیل می‌شوند

خوانندگان ضد استکبار تجلیل می‌شوند
دبیر ستاد مردمی یادمان پرواز ناتمام 655 گفت: طی برگزاری کنسرت در تالار شهید آوینی بندرعباس، از خوانندگان انقلاب اسلامی به ویژه خوانندگان ضد استکبار از جمله استاد اسفندیار قره‌باغی و حامد زمانی تجلیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمدحسین امینی دبیر ستاد مردمی یادمان پرواز ناتمام 655، در نشست خبری این بزرگداشت که روز گذشته در تالار عمار برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این ستاد اظهار داشت: به مناسبت 12 تیرماه و سالروز انهدام هواپیمای مسافربری ایرباس در آب‌های خلیج فارس برنامه‌هایی در 5 فاز انجام می‌شود که می‌توان به فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، برپایی ایستگاه‌های یادمان در سراسر کشور برای اظهار همدردی مردم با حادثه‌دیدگان پرواز ناتمام، ارسال بسته‌هایی از بروشورهای معرفی شهدای حادثه و معرفی ویل راجرز (عامل این جنایت)، آماده شدن موسیقی‌های ضد آمریکایی در محل یادمان‌ها اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: بسته‌های فرهنگی به 10 استان از جمله استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، یزد، اصفهان، مازندران، سیستان و بلوچستان و استان فارس تحویل داده شده است.

,

دبیر ستاد مردمی یادمان پرواز ناتمام 655 یادآور شد: اکران مستند، انیمیشن و کلیپ‌های ویدئویی از دیگر برنامه‌های این ستاد است که در این بسته تعدادی از مستندهای گلچین به علاوه انیمیشن تولید شده به کارگردانی فرزند یکی از قربانیان و کلیپ‌های ویدیویی در 115 بسته اکران آماده شده است که تا چهارشنبه در 25 نقطه اکران نمونه خواهیم داشت.

,

وی بیان داشت: فاز چهارم مربوط به طرح یادمان است که در محوطه فضای سبز متروی شهرری پیاده شده است؛ این طرح با همکاری فرهنگسرای ولاء و شهرداری تهران انجام شده است و افتتاحیه این طرح حجمی فردا صبح(12 تیرماه) خواهد بود.

,

امینی یادآور شد: فاز پنجم ستاد تولید محتوا بوده که در تهران، تبریز و بندرعباس این فاز انجام شده است؛ در تبریز اثر استاد اسفندیار قره‌باغی رونمایی می‌شود، اثر مستند ایرباس فردا شب(12 تیر) در مراسم ویژه بندرعباس رونمایی می‌شود و ویدئو کلیپی با عنوان «همیشه اینگونه نیست» نیز در تهران تولید و رونمایی می‌شود.

,

وی از برگزاری کنسرت ویژه پرواز 655 در تالار شهید آوینی بندرعباس خبر داد و افزود: از خوانندگان انقلاب اسلامی به ویژه خوانندگان ضد استکباری از جمله استاد اسفندیار قره‌باغی و حامد زمانی تجلیل خواهد شد.

,

دبیر ستاد مردمی یادمان پرواز ناتمام 655 خاطرنشان کرد: در سایت روز کارتون فراخوان کاریکاتور داده شده است و فراخوان آثار ادبی هم داده شده است که علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا 28 مرداد امسال به سایت راه، ارسال کنند.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه