هیئت رئیسه فدراسیون ووشو تشکیل جلسه داد
نشست هیئت رئیسه فدراسیون ووشو با حضور اعضا برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیئت رئیسه فدراسیون ووشو با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست که امیرصدیقی رئیس، حسین اوجاقی نائب رئیس، زهرا ناطقی نائب رئیس امور بانوان، مهدی علی نژاد عضو هیئت رئیسه، کاوه احمدی عضو هیئت رئیسه، علیرضا حاجی میرعرب خزانهدار، قاسم بختیاریان سرپرست پیشین دبیرکلی، مهرداد شیرازی کارشناس خبره و امیرعباس لشگری رئیس کمیته پزشکی حضور داشتند، ابتدا گزارش مالی فدراسیون مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
تصویب تقویم سال ۱۴۰۱ و آئیننامه آموزشی و فنی نیز از دیگر موارد صورت گرفته در نشست فوق الذکر بود. همچنین فعالیتهای فدراسیون در زمینه طرحهای اجرایی دانش بنیان و اشغال آفرینی مورد گفتوگو و تبادل نظر گرفت.
در بخش پایانی این نشست با توجه به عدم تمدید ماموریت قاسم بختیاریان، سرپرست پیشین دبیری فدراسیون نیز، انتصاب علیرضا بهرمن به عنوان سرپرست جدید این سمت از سوی اعضا مورد رایگیری قرار گرفت که هیئت رئیسه با انتصاب وی موافقت به عمل آوردند.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه